Zing mee

Lijkt het je leuk om mee te zingen met het jeugdkoor NHSK? Neem dan contact op voor een of meerdere proeflessen. Dan kun je komen kijken (en natuurlijk luisteren) naar een repetitie van het koor. Je krijgt dan een idee van wie we zijn en wat we doen.

Spreekt het je aan en wil je met ons meezingen? Meld je dan nu aan. Wil je eerst meer ervaring opdoen, dan kun je meezingen in het Beemster kinderkoor

Proefles?

Samen zingen

maakt je blij

Beemster kinderkoor

Ben je nog geen 10 jaar? Of wil je graag meer ervaring opdoen in een koor? Dan ben je van harte welkom bij het Beemster kinderkoor. Dit koor is voor kinderen van 5 t/m 12 jaar.
Zij repeteren op:

Woensdag van 16.30 tot 17.15 uur in de Kapel (Zuidoostbeemster).
Onder leiding van Jan Maarten Koeman.

Vrijdag van 16.00 tot 16.45 uur in de Keyserin (Middenbeemster).
Onder leiding van Minke Huisenga.

Voor meer informatie over het Beemster kinderkoor kun je contact opnemen met Marie Schroevers: marie-luise-dow@quicknet.nl / 0299-681403 / 06-45766860.